- Quins són els avantatges de ser subscriptor?
-
- Accés il·limitat al diari - Tant els subscriptors digitals com els de paper tenen accés il·limitat a tots els continguts de l’Ara.cat (notícies, articles d’opinió, vídeos, entrevistes i més).
- Edició 22:30 h - Accedeix al diari de l’endemà amb una primera edició a les onze de la nit.
- Descomptes i promocions especials - Disposes de descomptes, activitats i promocions exclusives per a subscriptors a la Botiga i a l'Espai del Subscriptor.
- El diari en PDF i accés a l'hemeroteca - Llegeix en PDF l'edició en paper del dia o de dies anteriors sense limitacions, des de l’ordinador, tauletes i ‘smartphones’.
Els subscriptors de paper poden decidir si rebre el diari en paper a casa o recollir-ho amb targeta a qualsevol quiosc.
- Què és l’Espai del Subscriptor?
-
Una plataforma creada exclusivament per als subscriptors on trobaràs promocions relacionades amb el món de la cultura i l’oci. Podràs beneficiar-te d’ofertes i descomptes per a concerts, obres de teatre, exposicions a museus, itineraris creats per a vosaltres, debats en exclusiva, entre altres tipus d’activitats.
- Com em puc subscriure?
-
A través de la web, directament a la pàgina de subscripcions, o per telèfon, trucant al 93 275 11 10 de dilluns a divendres i de 9h a 14h.
- Vull regalar una subscripció de l’ARA, com ho faig?
-
Pots triar la modalitat que més et convingui regalar des de la pàgina de subscripcions, a l’apartat Regala l’ARA.
- On es distribueix l’ARA?
-
L’ARA es distribueix de dilluns a diumenge a Catalunya i Andorra, i a la Comunitat Valenciana es distribueix els caps de setmana, a València i Castelló. A les Illes Balears es distribueix l’ARA Balears els caps de setmana.
Fes-te subscriptor - Quines modalitats de subscripció hi ha?
-
- Accés mòbil + tauleta: Inclou accés digital il·limitat a l’Ara.cat només des de ‘smartphones’ i tauletes.
- Accés total: Inclou accés digital il·limitat a l'Ara.cat des de tots els dispositius (ordinadors, ‘smartphones’ i tauletes).
- Paper + digital: Inclou accés total digital il·limitat a l'Ara.cat des de tots els dispositius (ordinadors, ‘smartphones’ i tauletes) i el diari en paper els dies sol·licitats. La recepció del diari en paper es pot combinar amb diferents modalitats d’entrega i dies.
- Quines modalitats d’entrega del diari en paper hi ha?
-
- Distribució a domicili, segons població.
- Targeta a qualsevol quiosc.
- Entrega mixta en què es combina domicili i targeta, segons el dia de la setmana.
- Per què no totes les poblacions tenen lliurament a domicili?
-
La distribució a domicili depèn d’empreses exteriors que no garanteixen el servei a tot el territori. Només podem oferir-lo on aquestes empreses tenen servei.
- Ja m’hi he subscrit. Quants dies triga a fer-se efectiva la meva subscripció?
-
- La subscripció digital s’activa al moment de cursar l’alta.
- En la subscripció en paper amb entrega a domicili, el primer diari s'envia al cap de 10 dies de la formalització de la subscripció. Aquesta modalitat inclou l’accés digital, que s’activa al moment.
- Pel que fa a la modalitat en paper amb entrega amb targeta, s’inicia la subscripció al cap de 15 dies de cursar l’alta. La targeta s’envia per correu ordinari a l’adreça indicada a la subscripció. Aquesta modalitat inclou l’accés digital, que s’activa al moment.
- Vull canviar la subscripció, què puc fer?
-
Per canviar la modalitat de subscripció truca al 93 275 11 10 de dilluns a divendres i de 9h a 14h o bé envia un correu electrònic a subscripcions@ara.cat i t’informarem de les diferents opcions que més et convinguin.
- Ja ha començat la meva subscripció, però no he rebut la targeta o el diari al meu domicili.
-
Per a qualsevol incidència amb el diari en paper cal trucar al 93 275 11 10 de dilluns a divendres i de 9h a 14h o bé enviar un correu electrònic a subscripcions@ara.cat.
- Si m’hi subscric, què he de fer per accedir a l'Ara.cat?
-
Si no tens usuari i contrasenya per accedir a l’Ara.cat, al moment de formalitzar la subscripció es crea automàticament i t’indiquem les dades d’usuari a l’e-mail de benvinguda. En cas que ja tinguis usuari i contrasenya, només caldrà que segueixis accedint a l’Ara.cat amb aquestes dades després de contractar la teva subscripció, l’única diferència és que hi tindràs accés il·limitat.
- No recordo el meu usuari i/o contrasenya per accedir a l’Ara.cat. Com els puc recuperar?
-
Entra en aquest enllaç i escriu la teva adreça electrònica per rebre un e-mail amb les teves dades d'inici de sessió. Si no recordes el correu electrònic amb el qual et vas donar d’alta, truca al 93 275 11 10 o envia un correu electrònic a subscripcions@ara.cat.
- Com puc configurar les ‘newsletters’ que vull rebre?
-
Accedeix al teu perfil i selecciona o desmarca les ‘newsletters’ i promocions que vols rebre.
- No he rebut el correu de validació del meu usuari o el de confirmació de l’alta, què puc fer?
-
Comprova que no hagis rebut l’e-mail al correu brossa. Si no hi és, truca al 93 275 11 10 o envia un correu electrònic a subscripcions@ara.cat.
- Com puc canviar l’adreça d’entrega de la meva subscripció?
-
Si es tracta d’un canvi temporal, entra al teu perfil des de l’Espai del Subscriptor i tria l’opció que més et convingui. Si es tracta d’un canvi definitiu, truca al 93 275 11 10 o envia un correu electrònic a subscripcions@ara.cat.
- Com puc actualitzar o modificar les dades de pagament de la meva subscripció?
-
Pots entrar en aquest enllaç per actualitzar les dades de pagament, però si ho prefereixes, pots contactar amb nosaltres a través del telèfon 93 275 11 10 o enviant un correu electrònic a facturacio.subscripcions@ara.cat
- Com puc saber el meu número de subscriptor?
-
Aquest número personal s'indica en el moment de la formalització a través d'un e-mail. També pots descarregar-te el carnet de subscriptor a través de l’Espai del Subscriptor.
- Les subscripcions es renoven automàticament?
-
Totes les subscripcions es renoven automàticament pel mateix període contractat, excepte si es comunica la voluntat de no renovar en el termini mínim d’un mes d’antelació a la seva finalització.
- Què he de fer si no vull renovar la subscripció?
-
La voluntat de no renovar s’ha de comunicar en el termini mínim d’un mes d’antelació a la seva finalització al departament de Subscripcions, trucant al telèfon 93 275 11 10 o per correu electrònic a l’adreça subscripcions@ara.cat.
- Què puc fer amb l’entrega del diari si me’n vaig de vacances?
-
T’oferim diferents opcions perquè segueixis gaudint de l’ARA: pots canviar l’adreça de recepció del diari, sol·licitar la targeta digital per recollir l’ARA a qualsevol quiosc o bé suspendre l’entrega del diari durant els dies seleccionats.
Per sol·licitar el canvi temporal entra al teu perfil des de l’Espai del Subscriptor i tria l’opció que més et convingui, truca al 93 275 11 10 o envia un correu electrònic a subscripcions@ara.cat.
En cas que vulguis suspendre els dies d’entrega del diari temporalment, aquests dies s’allargaran al venciment del període corresponent a la subscripció que tinguis contractada.