Preguntes freqüents

Quins són els avantatges de ser subscriptor?
  • Accés il·limitat al diari - Tant els subscriptors digitals com els de paper tenen accés il·limitat a tots els continguts de l’Ara.cat (notícies, articles d’opinió, vídeos, entrevistes i més).
  • Edició 23.00 h - Accedeix al diari de l’endemà amb una primera edició a les onze de la nit.
  • Descomptes i promocions especials - Disposes de descomptes, activitats i promocions exclusives per a subscriptors a la Botiga i a l'Espai del Subscriptor.
  • El diari en PDF i accés a l'hemeroteca - Llegeix en PDF l'edició en paper del dia o de dies anteriors sense limitacions, des de l’ordinador, tauletes i ‘smartphones’.

Els subscriptors de paper poden decidir si rebre el diari en paper a casa o bescanviar els vals a qualsevol quiosc.

Què és l’Espai del Subscriptor?

Una plataforma creada exclusivament per als subscriptors on trobaràs promocions relacionades amb el món de la cultura i l’oci. Podràs beneficiar-te d’ofertes i descomptes per a concerts, obres de teatre, exposicions a museus, itineraris creats per a vosaltres, debats en exclusiva, entre altres tipus d’activitats.

Com em puc subscriure?

A través de la web, directament a la pàgina de subscripcions, o per telèfon, trucant al 902 28 11 10* de dilluns a divendres de 9 a 15 h.

Vull regalar una subscripció de l’ARA, com ho faig?

Pots triar la modalitat que més et convingui regalar des de la pàgina de subscripcions, a l’apartat Regala l’ARA.

On es distribueix l’ARA?

L’ARA es distribueix de dilluns a diumenge a Catalunya i Andorra, i a la Comunitat Valenciana es distribueix els caps de setmana, a València i Castelló. A les Illes Balears es distribueix l’ARA Balears els caps de setmana.

Quines modalitats de subscripció hi ha?
  • Accés mòbil + tauleta: Inclou accés digital il·limitat a l’Ara.cat només des de ‘smartphones’ i tauletes.
  • Accés total: Inclou accés digital il·limitat a l'Ara.cat des de tots els dispositius (ordinadors, ‘smartphones’ i tauletes).
  • Paper + digital: Inclou accés total digital il·limitat a l'Ara.cat des de tots els dispositius (ordinadors, ‘smartphones’ i tauletes) i el diari en paper els dies sol·licitats. La recepció del diari en paper es pot combinar amb diferents modalitats d’entrega i dies.
Quines modalitats d’entrega del diari en paper hi ha?
  • Distribució a domicili, segons població.
  • Vals bescanviables a qualsevol quiosc.
  • Entrega mixta en què es combina domicili i vals, segons el dia de la setmana.
Per què no totes les poblacions tenen lliurament a domicili?

La distribució a domicili depèn d’empreses exteriors que no garanteixen el servei a tot el territori. Només podem oferir-lo on aquestes empreses tenen servei.

Ja m’hi he subscrit. Quants dies triga a fer-se efectiva la meva subscripció?
  • La subscripció digital s’activa al moment de cursar l’alta.
  • En la subscripció en paper amb entrega a domicili, el primer diari s'envia al cap de 10 dies de la formalització de la subscripció. Aquesta modalitat inclou l’accés digital, que s’activa al moment.
  • Pel que fa a la modalitat en paper amb entrega amb vals bescanviables, s’inicia la subscripció al cap de 15 dies de cursar l’alta. Els vals s’envien per correu ordinari a l’adreça indicada a la subscripció. Aquesta modalitat inclou l’accés digital, que s’activa al moment.
Vull canviar la subscripció, què puc fer?

Per canviar la modalitat de subscripció truca al 902 28 11 10* de dilluns a divendres de 9 a 15 h o bé envia un correu electrònic a subscripcions@ara.cat i t’informarem de les diferents opcions que més et convinguin.

Ja ha començat la meva subscripció, però no he rebut els vals o el diari al meu domicili.

Per a qualsevol incidència amb el diari en paper cal trucar al 902 28 11 10* de dilluns a divendres de 9 a 15 h o bé enviar un correu electrònic a subscripcions@ara.cat.

Si m’hi subscric, què he de fer per accedir a l'Ara.cat?

Si no tens usuari i contrasenya per accedir a l’Ara.cat, al moment de formalitzar la subscripció es crea automàticament i t’indiquem les dades d’usuari a l’e-mail de benvinguda. En cas que ja tinguis usuari i contrasenya, només caldrà que segueixis accedint a l’Ara.cat amb aquestes dades després de contractar la teva subscripció, l’única diferència és que hi tindràs accés il·limitat.

No recordo el meu usuari i/o contrasenya per accedir a l’Ara.cat. Com els puc recuperar?

Entra en aquest enllaç i escriu la teva adreça electrònica per rebre un e-mail amb les teves dades d'inici de sessió. Si no recordes el correu electrònic amb el qual et vas donar d’alta, truca al 902 28 11 10* o envia un correu electrònic a subscripcions@ara.cat.

Com puc configurar les ‘newsletters’ que vull rebre?

Accedeix al teu perfil i selecciona o desmarca les ‘newsletters’ i promocions que vols rebre.

No he rebut el correu de validació del meu usuari o el de confirmació de l’alta, què puc fer?

Comprova que no hagis rebut l’e-mail al correu brossa. Si no hi és, truca al 902 28 11 10* o envia un correu electrònic a subscripcions@ara.cat.

Com puc canviar l’adreça d’entrega de la meva subscripció?

Si es tracta d’un canvi temporal, entra al teu perfil des de l’Espai del Subscriptor i tria l’opció que més et convingui. Si es tracta d’un canvi definitiu, truca al 902 28 11 10* o envia un correu electrònic a subscripcions@ara.cat.

Com puc actualitzar o modificar les dades de pagament de la meva subscripció?

Pots entrar en aquest enllaç per actualitzar les dades de pagament, però si ho prefereixes, pots contactar amb nosaltres a través del telèfon 902 28 11 10* o enviant un correu electrònic a facturacio.subscripcions@ara.cat

Com puc saber el meu número de subscriptor?

Aquest número personal s'indica en el moment de la formalització a través d'un e-mail. També pots descarregar-te el carnet de subscriptor a través de l’Espai del Subscriptor.

Les subscripcions es renoven automàticament?

Totes les subscripcions es renoven automàticament pel mateix període contractat, excepte si es comunica la voluntat de no renovar en el termini mínim d’un mes d’antelació a la seva finalització.

Què he de fer si no vull renovar la subscripció?

La voluntat de no renovar s’ha de comunicar en el termini mínim d’un mes d’antelació a la seva finalització al departament de Subscripcions, trucant al telèfon 902 28 11 10* o per correu electrònic a l’adreça subscripcions@ara.cat.

Què puc fer amb l’entrega del diari si me’n vaig de vacances?

T’oferim diferents opcions perquè segueixis gaudint de l’ARA: pots canviar l’adreça de recepció del diari, sol·licitar vals per bescanviar a qualsevol quiosc o bé suspendre l’entrega del diari durant els dies seleccionats.

Per sol·licitar el canvi temporal entra al teu perfil des de l’Espai del Subscriptor i tria l’opció que més et convingui, truca al 902 28 11 10* o envia un correu electrònic a subscripcions@ara.cat.

En cas que vulguis suspendre els dies d’entrega del diari temporalment, aquests dies s’allargaran al venciment del període corresponent a la subscripció que tinguis contractada.